04 November 2011

Entahler,

Salam alaik.
Hari ni tak taw nak post pasal ape.
Balik sekolah, lepas siap sgala benda, pergi la on FB. suddenly dapat mesej daripada seorang ni.

Dia kata...cara anda sedarkan saya adalah cara salah...

terima kasih la kerana menyakit hati org.:)
saya tidak rasa yang saya ni menunjuk.saya just cerita.ok?perlu ke m'hentak atau memalukan org di fb atau di blog?
menyakit hati org adalah satu dosa.
jika anda sangat membenci orang menunjuk
saya lagi benci org konon baik senang kata berpura2 di depan org ramai di belakang?
please tlg jadi diri anda

saya sejujurnya cakap, awak tak sedar ke yang blog awak tu, satu dunia boleh baca? Ok fine, saya tahu satu dunia boleh baca blog saya.

So, tak kisahlah sesiapa pun. SAYA ke, AWAK ke.. dua-dua salah. FAHAM?!

Dan disini, saya minta maaf. saya betul2 tak boleh nak maafkan awak. Arr jujurnya. awak dah banyaaaaaak kali buat kawan2 saya menangis, bengang kan orang. awak kata menyakiti hati orang adalah berdosa,

Awak pernah terfikir ke yang awak dah banyak kali sakitkan hati orang?! Cuba tengok balik diri awak. Sejak awak FORM 1, macam mana kawan2 sekelas awak. FORM 2, FORM 3 n sekarang FORM 4.

Awak sedarrr tak???

'Sebenarnya saya tengah sakitkan hati awak kan?'

Watever, saya nak awak bacaaaaa. Awak dah sakitkan hati KAWAN-KAWAN saya dan KAWAN-KAWAN awak jugak. Setiap hari, ada jE bEnda yang awak nak buat.

Banyak kali saya cakap dekat kawan-kawan saya, 'sabar jelaaah' Tahap kesabaran seseorang tuh, ada peringkatnya.

Dekat blog awak pun ada laah post pasal orang yang dah menyakiti hati awak. Ceh, saya dah tak tahaaan. Kalau dipanggil suruh muhasabah awak..MEMBENTAK.
'JANGAN CAKAP SEJAK BILA KITORANG PANGGIL AWAK SURUH MUHASABAH'

Watever, hidup awak biarlah hidup awak. hidup saya, biarlah hidup saya.

Sekarang awak stop cerita pasal kitorang atau sesiapa kat blog awak.
Saya pun akan stop cerita pasal awak kat sini.

Dan satu lagi, mekasih tegur.Ye laa saya ni manusia biasa yang biasa saangaat buat salah kan. macam awak jugak. tapi janganlah sampai selalu buat salah yang biasa awak buat. contohnya; menipu. haaah.

Dah, malas nak layan awak. Pergilah awak dengan dunia awak sana.


No comments:

Post a Comment