18 July 2011

Kami Sedar kami siapa :(

Assalamualaikum. Semacam kan post kali ni?
Ok, sejujurnya..hinaaaaa sangaatkah kami niii???!
Kami juga ada perasaan.
Kami tahu, kami ni jenis SLOW.
Tapi, tolooooong. Kami perlukan mereka.
Mereka yang mencurahkan ilmu.
Mungkin Mereka tidak kenal siapa kami.
Kami teramat dahagakan ilmu.
Teramat sangaaaat!
Ingat lagi, hari tu tengah study. Dia memberikan tugasan. Biasalah kami otak kami memang slow nak terima arahan.

"Lembaaaap! Lembaaaap lah kamu semua nii! Lelaki perempuan, sama sahaja!! Lembaaap! "
Terus dia melemparkan kata2 itu kepada kami.

AH!
AH!
AH!

tahu taaaak. kata2 kamu itu doaaa!! Doalah, doalah kami ni lembap. Memang kami akan jadi lembaap!
Kami sedaaar.
Kami tahu kami tak layak pun masuk dekat situ.
Situ semuanyaaaaa, untuk orang2 hebat. Orang2 yang cepat pickup.
Kami...tak layak. Kami ni, kena cakap 100 kali. Baru faham.

Hari tu tengah buat kerja. Seorang rakan masuk menerjah.

"Biar betul korang baru sampai sini??!"
"Ish, biarlah diorang" Rakan lain menyampuk.
"Pergh. Lembap gila!!" Mencaruuuut.

AH!
AH!
AH!

Ye...kami memang lembaaap!!!!

Ok. Ni baru je kes tadi. Sedang belajar. Dan Dia ada di hadapan.

"Dahlaah. Saya dah malas nak ******** ***** kamu. Penaaat tahu taaak???! Saya nak minta tukar ****! Tak tahaaan!"

AH!
AH!
AH!

FINE! Kami tak kesaaah. Tapi kami nak mereka tahu. KAMI ADA PERASAAN. KAMI ADA RASA SEDIH, PILU, TERASA, GEMBIRA, DUKA DLL. Kami juga manusia...kami juga manusiaa:(

*tolonglah faham kami. kami cuba untuk sayang mereka. tapiiiiiiii,

*Hanya yang merasa akan mengerti. dan hanya yang mengerti akan rasa.





No comments:

Post a Comment