04 September 2009

Tag!!

ini tag dari amie my best friend!

~bekas kekasih saya adalah

+ rahsia!!
~saya sedang mendengar
+ lagu All-One:Bilal Bin Rabah!! Baek punya!!!
~mungkin saya patut
+ tidur..0_o
~saya suka
+Baca novel..?
~sahabat sahabat baik saya ialah
+ -NAAK-<<find her>>
~saya tak faham
+Apa..di mana ..adkah..
~saya kehilangan
+ hamster...
~ramai yang kata
+Malam Badar!! pergi x??
~makna nama saya
+ _ _ _ _ _ _/_ _ _ _/_ _ _ _ mie DR.fadzilah kamsah yg gitau maksud nie..
~cinta itu adalah
+ Cinta kepada seseorang yang menyerahkan diri sepenuhnya kepada tuhan..
~di suatu tempat seseorang sedang
+ zzzz...tid0
~saya akan cuba
+ jangan ngumpat! Save your eyes and hijab!!
~ayat 'selamanya' membawa maksud
+ bebiler
~bila saya terjaga dari tidur
+ keruk kepala..^_^
~saya meluat bila
+ dengar bender bising
~pesta @ parti adalah
+ mengelakkan boring lebih2 lagi iftar
~haiwan yang paling comel pernah saya temui
+ mowi..dah takder..huhu..
~peringkat umur yang paling menyeronokkan
+ Befday..!!
~hari ini
+ buat bising dalam kelas! syu!!
~malam ini saya akan
+ layan nasyid..
~esok saya akan
+ ready gie skul!!persiapan malam badar
~saya betulbetul inginkan
+get in Universiti Al-Azhar
~ketika saya lihat wajah saya di cermin pagi ni
+ aku hanya hamba yang hina
~pusat membelibelah@arked permainan.
+ fun fair!!
~tak best
+ time kene mrh..huhu
~makanan barat@jepun
+ traditional jer..
~bilik yang terang@gelap.
+ ntah??
~makanan segera adalah
+ buat badan gemO0k..
~ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang
+ bye amie!!!(pulang dari sekolah)
~.siapa yang anda mahu tag
+ saat yg dinanti2 ... dgr sini kamu2 sekalian...
-Amirah
-Safiyah..
-Amane

No comments:

Post a Comment