09 August 2009

What are you doing??

Sekolah..Close..
ini..logo nie..ana amik dari blog amirah..n dier amik logo nie dari sorg banin..
n...wat are you doing in this holiday..??

Nothing to say..
nothing coz..m..ibu kerja so..x kan nak kuar kot kan..
malam Selasa ngan Rabu plak..ader tusyen...mujur ader amie..dier la peneman daku di tusyen..
argh!!!QTH lom siap...
adeh!!..
nothing la nak cakap..oh luper..
abang ana ..tu ha..dier x dtg sekolah..huh..pasal aper ek..
dEmam la...tgh musim nie...ish mulut nie..lastik karang..
dier x sekolah sammmpai harie..khamis..
oh..Selasa tu amie datang umah ana tengok cerita..Power Kids..
eh..jgn pikir cerita kartun..
sedeyy sgt...satu pengorbanan..yang mendalam..
alah malz nak citer..
ok next..
huahuahua..
kalau anda lihat di blog batch..em...ana ader post something...iaitu..
Al-fatihah..
baiklah..korang yang dah bacer post tu mesti..bengang kan???kan.kan.kan.kan..
baiklah kat sini nak citer kan lebih sikit..
kejadian ini berlaku pada hari jumaat..
dimana..ibu ku..pergi kerja..n tetiba adik aku yang iqbal gie kejot aku..dahlah tengah sedap tido..
eh..
dier suruh aku layan dier kan..tengok tv la..
tetiba aku terpaksa melayang mata..
aku pon masok bilek...zzzzz..
dan pada pukul..8:55..hihi..pukul 9 dah kira lewat tu..
terdengar satu ceramahla dari bibik..HAMSTER!!HAMSTER!!adeh..pahal lak orang tue nie..ish x baek nyer..
aku keluar jer..adu..sakit mate memandang habis rumah dier terbalik...ader seuntai usus..er..geli..
pastu lepas da kemas semua tu..semua monyok..aku yang happy..nge.ngee.
udah tidak perlu jaga..bau juga dah x de..
esoknya..pergi jusco..beli barang..shopping..ala perempuan saper tak kenal..
aku nak lie jacket..t-shirt..ha!buku..kertas ajang..QTH..ala!!!
dkt sana first time aku pergi jusco dari kol 12..sammmpai 7 ptg..
eh!!remembered ohfsolat!!
time aku gie kedai jam..adeh..nampak la..tuh..saper abg Fatina..
F2..dier yg nmpk aku..ish pastu jumpa banin batch 9..adeh..
huh..balik umah semuannyer menghitung jumlah..
tu jer..bye!! nak ngok citer hantu..12:30..
ngee.ngee,

No comments:

Post a Comment