03 August 2009

H1N1>SEKOLAH TUTUP

Berdasarkan tajuk yang diberikan..
nampaknya sekolah ku telah menetapkan keputusan untuk menutup sekolah..
agak sedih dan agak gembira..
ramai sangat yang demam kat sekolah..
pagi tu..ustazah bagi pengumuman saper yang demam,batuk dan selsema balik umah sekarang jugak..
ustazah kater 200 orang kena balik..Ya Allah selamatkan lah sahabatku..
pastu diberi pengumuman balik kol 2:30 kan...macam satu sekolah terdengar sorakan dari para pelajar ..yelah saper x nak balik awal kan...
pengumuman kedua nyer..
semua pelajar mulai esok sekolah alan ditutup selama seminggu..
argh!!!jeritan yang lebih kuat..
aper lah maksudnyer..
gembira @sedih..
erm..tapi..
time hari khamis ari tu kelas kitorg 14 orang jer datang???
wat!!camaner nak belajar ..so kitorang pon enjoy..
itu jer tapi..
H1N1 ini adakah salah satu tentera dari Allah..tentera bala??
Mari bersama kite muhasabbah diri kita..
ingatlah.."tanda2 kiamat kecil ialah..SELSEMA SATU DUNIA"u.Norhayati..
jadi fikirlah..
H1N1 ini bukanlah satu permainan yang untuk kita gelakkan..
sekian wassalam..

No comments:

Post a Comment