08 March 2009

3 hari cuti penoh seronok!!!

em...first skali...hari jumaat tu ade krs tp x lah berjemor...bincang aktiviti Hari KRS....fuh!!!seronok!!!
ni kumpulan aku
  • JIHAN
  • SYAHIRA AR
  • HIDAYAH
  • NAJWA
  • GHINA
  • SYAFIQAH
  • AQILAH

EM...tak igt la...sowi x pe Selasa ni do the best key!!!Najwa!!!to the best tau!!suara kuat-kuat!!!hahahaha selasa ni ana nak promote ape yang abang ana ajar dekat ana!!!huhuhuhu seronok...ikatan...masakan...gadjet....

pastu petang tu ....ader latihan LK SaRjAn....HUHUHUHU rase saper jadi???adoyai takutnyer....so semua tu nak tanya abang ana tak...????tanye lah dier kan dah pernah menjalani kehidupan kat situ....adoyai...bajetnye...tapi bertuah sape yang ader abang/kakak yang dah jadi lk/sarjan /staf!!!aku nak jadi!!!!

lepastu sabtu...pergi econsave and todays market...aku beli!!!BEG BARU!!!jazakillah ya ummi....uhibbu ukti....adoyai nak speaking tak jadi astghfirullah al azim banyak ketawa senang masuk neraka...ahad plak pergi beli baju untuk cuti seminggu nie....road to sarawak....

and keesokannyer pulak(isnin)

HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!

ANA SAYANG NABI MUHAMMAD...paling seronok...

s.a.w...

No comments:

Post a Comment